دریچه شوتینگ زباله

دریچه شوتینگ زباله


طراحی و ساخت درب شوتینگ زباله و ملحفه لباس

دریچه شوتینگ زباله یکی از اجزای مهم هر سیستم جمع آوری زباله است. این دریچه شوتینگ زباله در کانال های هر طبقه ساختمان نصب می شوند و برای جمع آوری زباله ها و هدایت آن به محل مناسب و طریق سیستم شوتینگ قرار می گیرند.
دریچه شوتینگ زباله معمولاً از پلاستیک، فلز یا فایبرگلاس ساخته می شود و بسته به شکل و چیدمان ساختمان می توان آن را به صورت عمودی یا افقی نصب کرد. این دریچه شوتینگ زباله همچنین در اندازه های مختلف برای نصب در سیستم های جمع آوری زباله های کوچک تا بزرگ تولید می شوند.
استفاده از دریچه شوتینگ زباله نه تنها یک راه حل موثر دفع زباله محسوب می شود، بلکه از انتشار بوهای نامطبوع و آلودگی هوا به داخل ساختمان نیز جلوگیری می کند. همچنین با جمع آوری زباله در سطوح مختلف خانه، فضای بیشتری به دست می آید زیرا نیازی به فضای بیشتری برای نگهداری زباله نیست. اگر شما سیستم شوتینگ زباله دارید حتما با دریچه شوتینگ آشنا هستید.

محل نصب دریچه شوتینگ زباله به چند عامل بستگی دارد

محل نصب دریچه های شوتینگ زباله برای هر ساختمان ممکن است به چندین نوع تقسیم شود که در زیر به پرکاربرد ترین مکان های نصب دریچه ی شوتینگ زباله میپردازیم :

دریچه های فضای مشترک: این دریچه ها برای جمع آوری زباله های ناشی از فضای مشترک ها استفاده میشوند، مانند زباله های کنار درب ها و پله های آتش نشانی. این دریچه ها برای دسترسی آسان، در نزدیکی نقاط ورودی و خروجی ساختمان قرار میگیرند.

دریچه های طبقه: دریچه های شوتینگ زباله در هر طبقه ساختمان نصب شده و به جمع آوری زباله از مناطق مختلف و همچنین کاهش نیاز به حمل توسط بالابر های حمل زباله کمک می کنند.

دریچه های رختکن: برای جمع آوری لباس های کثیف به کار می روند از این دریچه استفاده میکنند. معمولا این دریچه ها در نزدیکی محل لباس شویی شرکت ها و مدارس و مراکز بازیابی لباس قرار میگیرد.

دریچه های اختصاصی: برخی ساختمان‌ها، هواپیماها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و غیره نیازمند دریچه های شوتینگ خاص هستند که همچون نوع تحت عنوان، آنها برای نیازهای خود سفارشی شده اند.

دریچه های داخلی سالن های همایش: در برخی سالن های همایش و کنفرانس، دریچه هایی برای جمع آوری زباله هایی که در حین برگزاری همایش ایجاد می‌شوند می تواند نصب شود.

محتوای پیشنهادی : شما میتوانید برای آشنایی با اجزای شوتینگ زباله کلیک کنید.

 

دیدگاهی موجود نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *